תאומים דיגיטליים למפעלי תעשייה

Scan to 3D BIM Model to Digital Twin


מפעלים וקווי ייצור הם, לרוב, מקומות עתירי מערכות, צנרת ומיכון. באופן טבעי מפעלים עוברים באופן תדיר שינויים, שדרוגים, הוספת קווי ייצור, הזזה ועוד. השלב הראשון לכל עבודת שינוי או בינוי במפעל קיים הוא במדידת הקיים.

תוצרים Trueview, מודל 3D
תחומים ,
טכנולוגיות
סריקת לייזר תלת ממדית במפעלי תעשייה

במשך השנים מיפינו באמצעות סריקת לייזר תלת ממדית עשרות רבות של מפעלים ופסי ייצור ומידלנו באופן תלת ממדי מאות מטרים רבועים של רצפות ייצור, צנרת, מערכות, מיכון ועוד.

אנו מבינים היטב שהסיבה לשמה אנו נקראים לבצע סריקת לייזר תלת ממדית היא על מנת לספק מידע אמין, מדויק ובעיקר מקיף ומלא על כל הקיים ברחבי המפעל. מידע חסר משמעותו, במקרה הטוב, עיכובים בלוחות הזמנים, השלמות מדידה ושינויי תכנון חוזרים ונשנים. במקרה הגרוע יותר המשמעות יכולה להיות ביצוע לקוי, עבודה חוזרת ועד, במקרים מסוימים, לכישלון הפרויקט.

חשבנו שיעניין אתכם להבין כיצד אנו מצליחים למדוד ולמדל באופן מדויק גם סביבה מורכבת ועתירת מערכות. אז אנחנו לא יכולים לגלות את כל הסודות המקצועיים אך נוכל לומר שבתהליך בתהליך סריקת לייזר, סורקי לייזר תלת ממדיים שולחים אל הסביבה מאות מיליוני קרני לייזר המוחזרות מן העצמים בהם הן פוגעות, מקום הפגיעה ועוצמת ההחזר נמדדים וכל נקודה כזו מתועדת במקומה המדויק וכך נוצר מה שמכונה "ענן נקודות". "ענן הנקודות" הוא ייצוג 3D ויזואלי, הנדסי, תלת ממדי מדויק מאוד ומפורט מאוד של הסביבה הנסרקת, המבנה וכל המערכות שבו. כל עצם שניתן לראות אותו בעין- נסרק על ידי סורק הלייזר. לאחר איסוף המידע, "ענן הנקודות" מעובד על ידי השרטטים והאדריכלים שלנו למודל תלת ממדי המכיל את כל האינפורמציה ההנדסית גיאומטרית של המבנה- למעשה אנחנו הופכים את מאות מיליוני הנקודות שאינן קשורות זו לזו לכדי גופים ומשטחים רציפים.

בתמונות המצורפות תוכלו לראות מעבר מ"ענן נקודות" (תוצר סריקת הלייזר) אל מודל תלת ממדי- הזיזו את התריס במרכז התמונה ימינה ושמאלה. שימו לב כמה הסביבה עתירה בציוד ומערכות ושערו לכם כמה מורכבת, ארוכה, חלקית ולא מדויקת הייתה מדידה קונבנציונלית באתר כזה.

אנו ערוכים לבצע מדידה באתר בכל סדר גודל. אל תישארו מאחור, התקדמו כבר עכשיו למיפוי תלת ממדי.
צרו איתנו קשר כבר עכשיו ב 04-8577385 או ב info@mabat3d.com

הסורק ממוקם בעמדות רבות ברחבי המפעל לכיסוי כל המרחב

 

arrow
חזרה למעלה

תפריט נגישות